Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 2 d’octubre del 2012

Intel·ligències Múltiples


La primera intel·ligència que he pensat escriure, és la cinética-corporal. Practico futbol des dels 6 anys, i per mi és una part molt important per la meva vida, necessito fer esport per viure! Dos bons exemples d'aquesta intel·ligència són Usain Bolt, perqué probablement ara mateix és el millor esportista del món seguit de Leo Messi, que simplement s'ha convertit en el rei de l'esport rei...


La segona intel·ligència que tinc es la musical, només se tocar un instrument, la flauta, no se llegir partitures ni distigir instruments, pero se quan una cançó esta ben mesclada, se mesclar cançons, escolto molta música de tot tipus sigui house, dance, dubstep, rap, electro... I com el futbol, no se viure sense la música!
La primera imatge és un productor anomenat Skrillex, produeix música Dubstep, i la imatge de la dreta, és Afrojack, un jove dj i productor Holandés que fa música electronica.




Intel·ligència Lógico-matemática, per sort tinc la capacitat de que les mates per mi siguin fàcils, se fer molt bé els raonaments numerals, i tot tipus d'operacions... Dos bons exemples són Albert Einstein i Maxi de "La que se avecina" com ell diu que ho sap fer tot, també fara les mates bé! 


Per finalitzar, la meva ultima intel·ligència multiple, és la intrapersonal. M'agrada molt estar amb els companys per riure, plorar, ajudar-los, animar-los ... Sempre sere una persona aixi, no podre canviar... 



2 comentaris: